joi, 26 februarie 2009

Crede si nu cerceta

Nu inteleg de ce trebuie sa comunici misticism si divinitate in cumparaturi.
E clar ca eu sunt de vina. Probabil o mall-ista ma considera zgarcita si fara gusturi sau invechita si saraca pentru ca imi cumpar haine vintage de pe site-uri specializate (apropo exista o comunitate on-line de amatori de vintage stuff). Dar decat sa intru in mall si sa "vandalizez" colectii noi, prefer sa fiu perceputa zgarcita sau saraca.

In conditiile in care apare noul tip de cumparator, cel cu aversiune la cumparaturi, ce face Mall Plaza? Isi modifica strategia de comunicare pentru a-si atinge mai bine grupul tinta: un consumator in schimbare, precaut in cheltuirea banilor si cu aversiune fata de risc sau fata de agresivitatea comerciala. Un consumator care are nevoie de auto-respect si de socializare pentru a-si confirma increderea in fortele proprii.

Tocmai acest consumator este predispus sa petreaca mai mult timp in mall pentru a evalua pragmatic fiecare oferta iar in final sa cada in genunchi in fata celei mai bune.

Felicitari pentru alegere! Genial!

Niciun comentariu: