duminică, 27 ianuarie 2008

Cand voi putea merge cu bicicleta prin Bucuresti?



Nu stiu daca peste tot in Bucuresti, dar oricum ca niciunde pe unde am mai fost sau din ce am mai auzit, in Salajan sunt doua benzi de biciclete: dus si intors - ca la masini. Bineinteles ca ocupa mult spatiu din trotuar si ca sunt trasate peste gropi.
Cu toate aceste facilitati insa, inca mi-e frica sa merg singura cu bicicleta. Pentru ca daca unii se gandesc la taxonomia biciclistilor sau cate poze poti sa faci intr-o ora cu biciclisti, eu ma gandesc cum ma va impinge cineva sau daca trebuie sa ies pe strada cum soferii vor sa fac cunostinta cu parcarea mai repede.

Un comentariu:

VOX spunea...

Flori de plastic

Un adaptat primitiv alearga pe o scara de valori
Si traseaza linii cu vopseaua evolutiei.
Forme geometrice ciudate,revelatii si erori
Se nasc si omoara...Specific constructiei.

Strazi sublime,poteci prin parc,scurtaturi,
M-as pierde prin toate innecat de alcool si borduri,
Case-imputite si reci cu termopan si piscina,
Garduri sfidatoare,imense,si garaj in gradina.

Totul e alb ori e negru si eu mor in culori....
Miros flori de plastic,simt plastic in flori.




...Mda,nu stii niciodata cum se iveste vreun "meseris" din dreapta...Ori stanga. :)